<3

Några stycken ur låten Shorty- Jag älskar dig. Tåren i ögat där.

Du frågar mig alltid varför jag ler
Grejen är den att det är du som får mig att le
Det är du som får mig att skratta
Du är det absolut bästa som hänt mig
(8)
Du lyfte mig från marken
Jag ser ett ljus glimta
Fan jag vill inte
När tårarna börjar rinna
Jag hoppas att du fattar
Att det skär utav känslan
Att inte ha dig här
Jag vill höra dina hjärtslag
Jag vill känna på din kropp
(8)
Håller om mig hårt
När jag får fet ångest
Och varje gång det känns knas
Och världen står upp och ner
Så får du mig att le och tänka posetivt
Och klättra tillbaks
Det känns som i din närvaro
Blir jag alltid glad
För tro det eller ej
Du är det absolut bästa som hänt mig
(8)

Kommentarer
Postat av: jjohanna!:d

jag sa ju att du skulle gilla denna låten! ;oo <3

2009-10-21 @ 12:46:51
URL: http://jjohannagranqviist.blogg.se/
Postat av: Erica! :)

vart finns den låten? ;o

2009-10-23 @ 18:31:56
URL: http://eaanderssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0